CzeskiAngielskiRosyjskiSłowackiNiemiecki
Kategorie

Wysyłka i zwroty


W naszym sklepie internetowym sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski za pomocą Poczty Polskiej lub Kolporter EXPRESS.

Możliwe jest także wysłanie paczki w dowolne miejsce świata - konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Paczki zagraniczne wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej lub FedEx 

Możesz otrzymać zamówienie w ciągu 24 godzin w całej Europie!

Wysyłamy także paczki pod inne adresy niż podane w formularzu zgłoszeniowym - prezenty - tylko przy płatności przelewem. Istnieje także możliwość osobistego odebrania zakupów w siedzibie firmy, w godzinach pracy.

Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00 realizowanie są najpóźniej w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres email.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.

Zamówienia wysyłamy:

  • Pocztą Polską - Zawsze jako PRIORYTETY, paczki dochodzą zwykle po 3 dniach. Poczta Polska dostarcza paczki w dni robocze.
  • Firmą kurierską - UPS i DPD, docierają następnego dnia.

W naszym sklepie zawsze masz kontrolę nad kosztami wysyłki. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie ile kupisz - nie musisz się ograniczać!

  • Wysyłka Pocztą Polską - opłacona przelewem lub DotPay -13zł
  • Wysyłka kurierem UPS lub DPD - opłacona przelewem lub DotPay- 20zł
  • Wysyłka dużych przedmiotów (sztalugi, podobrazia, płótna malarskie) - 26zł 
  • Płatność przy odbiorze - w siedzibie firmy - 0zł
  • Dodatkowa opłata za płatność przy odbiorze (pobranie) - Poczta Polska i UPS lub DPD - 5zł
  • Dla zamówień o wartości powyżej 300zł opłaconych z góry lub powyżej 350zł z płatnością przy odbiorze - nie pobieramy opłaty za wysyłkę (kurier UPS)

ZWROTY:

  • Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
  • Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.
  • Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia przesyłki inny niż najtańszy nie jesteśmy zobowiązani zwracać na rzecz kupującego dodatkowych kosztów.
  • Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Zwroty z tytułu reklamacji powinny być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@artequipment.pl. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: gdzie rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje. Gwarancja zaś : pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o obniżce ceny danego towaru, albo odstąpić od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.
  • Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.